Happy Birthday!!

Sejak minggu lepas Aina dan Alya begitu sibuk memikirkan cara untuk menyambut birthday saya….masa untuk membuat kad dan membeli hadiah…lucunya, Aina meminta wang…katanya untuk membeli hadiah kepada saya di koperasi sekolah…dan menolong Alya sekali membeli hadiah untuk saya….

Oleh kerana begitu excited, sehari sebelum birthday saya mereka sudah tidak sabar2 lagi untuk memberi hadiah…..saya kata kena bagi pada hari lahir ma…

Aina memberi hadiah minyak wangi comel dan Alya memberi buku nota…suami pula memberi green light membeli buku yang saya suka….dan saya memilih ‘Kembara Atiq Wazif’ dan ‘Minda Muslim Super’….menggantikan buku idaman saya , ‘A Doctor in The House –  The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad’…

Bila membaca kad birthday buatan sendiri daripada anak-anak, hati saya menjadi begitu tersentuh….Aina menulis “Ma, Ana nak minta maaf kalau Ana ada buat salah. Ma, Ana jugak nak berterima kasih dekat Ma sebab Ma telah mengajar Ana, kalau la Ma tak ada dah lama Ana tak boleh dapat No.2. Happy Birthday, Moga Panjang Umur, I love you mom..”

2 responses to this post.

  1. Posted by su on July 12, 2011 at 12:41 pm

    happy belated besday..moga hidup kakju sekeluarga akan lebih diberkati…aminnn

    Reply

Leave a Reply

